Yleistä verkkokaupasta


Verkkokaupan tuotteita myy Koti-In Oy, y-tunnus 0707278-7. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


Tilaaminen


Tuotteet tilataan pääsääntöisesti Internetin välityksellä osoitteesta www.liesikupu.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Toimitustavat ja toimitusaika


Posti kuljettaa tuotteet perille asti toimitusosoitteeseen. Toimitusaika on normaalisti 2-5 arkipäivää tilauksesta. Mikäli toimitusaika jostain syystä on normaalia pidempi, ilmoitamme siitä viipymättä.

Tuotteet voi myös noutaa itse Vantaalta, nopeimmillaan samana päivänä. Lue lisää pikanoudosta täältä.


Verkkomaksu, korttimaksut


Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. 

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavien pankkien verkkomaksulla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki.

Luottokorttimaksut: Diner's Club International, JCB, Visa, MasterCard, American Express.



Maksupalvelutarjoaja


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.


Paytrail Oyj

y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com


Verkkopankit


Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Paytrail-tili


Paytrail on nopeampi ja turvallisempi tapa maksaa kortilla (debit ja credit). Syötä Paytrail-tiliisi liitetty sähköpostiosoite, ja puhelimeesi lähetetään kertakäyttöinen PIN-koodi, jolla vahvistat maksun. Paytrail hakee automaattisesti maksamiseen tarvittavat tiedot. Ei enää toistuvia osoite- ja maksutietojen syöttämisiä.


Jos sinulla ei ole vielä Paytrail-tiliä, voit luoda sen muutamassa minuutissa osoitteessa my.paytrail.com . Siirry tämän jälkeen takaisin verkkokauppaan jatkamaan ostoksia. Maksukortin tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan osoitteessa my.paytrail.com ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi.


Mikäli sinulle tulee mieleen kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. +358 207 181830 (ark 8-19) tai asiakaspalvelu@paytrail.com. Autamme mielellämme!


Ennakkolasku


Voit maksaa tuotteet myös ennakkoon tavallisella laskulla. Lähetämme laskun pdf-muodossa sähköpostiisi, ja kun suoritus näkyy tilillämme, lähetämme tuotteet postitse. Voimme myös lähettää paperilaskun postitse.


Riidanratkaisu -  Tieto riidanratkaisuelimistä

Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen, tilausprosessiin tai vaikkapa takuuhuoltoon, pyydämme ensisijaisesti olemaan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme, niin teemme parhaamme selvittääksemme ongelman. 


Tässä myös lakisääteiset tiedot ulkopuolisista riidanratkaisuelimistä:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)


ODR-Foorumi

Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet. Foorumin nimi juontuu verkkovälitteistä riidanratkaisua tarkoittavista sanoista online dispute resolution (ODR platform). Palvelu toimii kaikilla EU:n virallisilla kielillä. Linkki palveluun: http://ec.europa.eu/odr

Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi.